Äntligen! För en gångskull på länge är jag riktigt nöjd med den nya designen. Har suttit i timmar nu och läst på designadinblogg.se om hur man ska göra vissa saker osv, dock vet jag ju att jag kommer ändra den ändå om några veckor.  Igår sov min partner in crime hos mig (dvs Hanna) och vi kom upp imorse som vi skulle för ovanlighetens skull, stod i köket från halv 9 till 3 ungefär och det var riktigt kul faktiskt. Väldigt stressigt men jag gillar att ha mycket saker att göra. När vi slutade sen så gjorde jag och Hanna lite ärenden i centrum sedan skildes vi åt och jag gick hem. Har ätit middag och duschat sedan la jag mig framför datorn. Tänkte sova tidigt ikväll så jag kommer upp imorgon och kan vara med på idrotten. Måste börja ta det lite mer seriöst känner jag. 

Om två dagar så kommer Joakim hem igen och fy vad jag saknar honom redan. Det här med distans är inte min grej riktigt då jag behöver extrem närhet men vi får det att funka! Kan vara skönt att få längta lite ibland också. Vi har planerat att göra något extra kul i helgen så det lutar åt bio & middag, får se hur det blir med det! Nu ska jag dra på någon bra serie eller film sedan slagga. Godnatt på er!

Kommentera

Publiceras ej