Hej på er! Idag var det skola som vanligt, hade väldigt sega lektioner men det rullade på. Mamma kom och hämtade mig och Hanna vid gymnasiet sen åkte vi till centrum för att fixa en sak med min nya mobil. Efter det gick jag och Hanna till gymmet och tränade i en timme. Jag har fått mer energi och sovit bättre dom här fyra dagarna nu och det känns så skönt att ha tränat. Den känslan är obeskrivlig. Ska dock inte låta som något "proffs" för detta är bara tredje gången jag tränat men det är riktigt roligt faktiskt och jag köttar verkligen på. Imorgon tänkte jag dra dit igen efter skolan men Hanna var inte så taggad, så får se ifall jag drar dit själv eller med henne imorgon. Hade inte tänkt och göra ett skit i helgen, bara ta det lugnt och umgås med familjen. Saknar min prins (♥) men om en vecka är han hemma hos mig igen. Längtar ihjäl mig!  Hade tänkt kolla runt lite på bloggar och sedan sova, godnatt på er!

Kommentera

Publiceras ej